Over ons
Wie zijn wij?
Ons team bestaan uit één notaris, drie kandidaat-notarissen, vier notarisklerken en acht notarieel medewerkers. Als team beschikken wij over jarenlange ervaring en expertise in het familie- en erfrecht, onroerend goedrecht (registergoederen) en ondernemingsrecht. Wij zijn een full-service kantoor voor zowel particuliere als zakelijke klanten.
Arend Koster
Notaris Koster
Arend Koster, notaris sinds oktober 1999, is sinds 1 januari 2013 de enige notaris op ons kantoor. Hij heeft de praktijk van oud-notaris Van den Eijnden, toen hij met pensioen ging, voortgezet. Omdat hij al werkzaam is op het kantoor sinds begin 1993, eerst dus als kandidaat-notaris, kent hij de Betuwe en de cliënten van het kantoor als geen ander. Naast het werk als notaris houdt Arend Koster zich ook zijdelings bezig met echtscheidingsbemiddeling.
Onze unieke voordelen
Ervaring en
vertrouwen
Kennis en
specialisatie
Persoonlijke
benadering
Vrijblijvend adviesgesprek
Over ons
Bij Notariaat West Betuwe zijn drie kandidaat-notarissen werkzaam. Alle drie de kandidaat-notarissen zijn all-round opgeleid, maar binnen kantoor heeft iedere kandidaat-notaris haar eigen specialisatie. Zij zijn ook alle drie waarnemingsbevoegd, zodat het kantoor een full-time dienstverlening kan bieden.
Patricia Pompen houdt zich met name bezig met het familie- en ondernemingsrecht. Daarnaast beschikt zij over specifieke kennis op het gebied van fiscaliteiten, echtscheidingen en verdelingen. Pauline Coenradi richt zich op alle facetten van het familierecht en houdt zich in het bijzonder ook bezig met de afwikkeling van nalatenschappen. Miranda Ideler is werkzaam binnen het registergoed en behandelt alle aspecten van dit rechtsgebied. De kandidaat-notarissen zijn daarnaast, samen met notaris Arend Koster, vraagbaak en aanspreekpunt voor de collega’s en cliënten en zij zijn hen behulpzaam bij het beantwoorden van de vele (juridische) vragen die dit mooie beroep met zich mee brengt.
Naast de genoemde notariële juristen zijn er op het kantoor nog vier afgestudeerde notarisklerken werkzaam, die de opleiding Registerklerk hebben gevolgd, en een juriste met een HBO-rechten opleiding.
Deze notarisklerken verrichten werkzaamheden op het gebied van de afwikkeling van nalatenschappen, familierecht en registergoederenrecht. Zij behandelen zelfstandig de dossiers, daar waar nodig en noodzakelijk onder begeleiding van de notaris of de kandidaat-notarissen.
Daarnaast werken er op het kantoor acht notariële medewerksters. Eén van hen houdt zich full-time bezig met ondernemingsrecht, één houdt zich bezig met en assisteert bij de afwikkeling van nalatenschappen en afgiftes van een verklaring van erfrecht en is ook nog systeembeheerder en naast de twee baliemedewerksters voor het inboeken van dossiers en andere administratieve handelingen zijn er nog twee medewerksters, die de financiën beheren, administreren en diverse HR-werkzaamheden verrichten.